anonimmm131_ ek gıdaya başlamanın doğru zamanını senin gözlemleyerek bulman lazım, bende kendi isteğim değil bebeğin isteğine göre hareket ettim, çevre baskısından ötürü 4,5 aylıkken püre ile denemiştik bir kere bebeğim çok rahatsız oldu ve kustu hazır değilmiş bende bekledim 5,5 aylık olunca artık yemek sofra görünce çıldırıyordu ağlıyordu yemek istiyordu vermediğimizde sinirleniyordu bende 1 gün yoğurt verdim çok iştahlı yedi 2. Günde öyle 3. Günde öyle bebeğim kendisi karar verdi ne zaman başlaması gerektiğine. Mesela şimdide öyle biz yemek yediğimizde vermesek çok agresif oluyo her şeyi yemek istiyor