Arkadaşlar benim doğumumda bir doktor vardı yani beni doğurtan diyim daha doğrusu o an o sancıyla acıyla inanın hiç hatırlamıyorum soramadım kimdi neyin nesiydi sadece adının havva olduğunu biliyorum kapalı bir doktordu soyadını falan bilmiyorum poliklinliklerde havva adında doktor yok doğumhanede mi duruyor acaba sadece yoksa ebeydi de bana mı doktorum dedi😀 çok merak ediyorum baya araştırdım ama bulamadım bilen var mı acabaa💆🏻♀️🫣