tubiktubikk babyandmom_ gazı yüzünden kıvranan bebeğim var 🥲 gaz damlası (sab simplex) daha kötü yaptı diye vermedim iyi mi ettim bilmiyorum yavrum kıvranıyor
babyandmom_ tubiktubikk Bebeğini sen gözlemlersin. Neyin iyi gelip gelmeyeceğini bilirsin. Gaz damlaları %100 etkili değil demişti bizim doktorumuz. Masaj işe yaramadı mı ya da yaptın mı? En azından çıkarırsa uykuya dalar belki
Sudenur00 tubiktubikk kendiniz rezene çayı tüketin tabiki insanın vücuduna göre değişiyo ama bende işe yaramışti
babyandmom_ Sudenur00 Rezene bende aşırı gaz yapmıştı. Hem bana hem bebeğime. Maalesef herkese iyi gelmiyor kimyon çayı işe yaramıştı bende de
tubiktubikk Sudenur00 rezene kimyon içiyorum her gün. Doğduğundan beri gazlı bir bebek. Ne yapacağımızı şaşırdık 🥲
tubiktubikk babyandmom_ aaa ben tohum olarak rezene kimyon anason karıştırıyordum. Rezene koymayım bi öyle deneyim o zaman
Sudenur00 babyandmom_ evet maalesef öyle dediğim gibi herkesin vücudu farklı tepkiler veriyo deneye deneye öğreniyoruz işte
Sudenur00 tubiktubikk yanliş yönlendirme yapmak istemem benim oğlumda çok gszlıydı bide kolık bebekti anlayabiliyorum sizi
babyandmom_ tubiktubikk Dene kuzum. Arkadaşıma da iyi gelmemişti o da bebeğim gazlı diye sürekli Rezene içiyordu bırakınca bebişte rahatladı
_YanakReisinAnnesii babyandmom_ çünkü gündüz uyku çektik oğlumla 3-4 saat kadar uykum gelmiyor şimdi de 🫠😂