Sevgili anneler ilk baştan rica ediyorum hakkında bilgisi olmayan netten bakıp bana yorum yapacak olanlar yazmasin lütfen yeterince zor dönemden geçiyorum birde o yorumları okumak istemiyorum genel rutin olarak tahlil yaptırdık iki buçuk yaşında olan oğlum için ve bu deger yüksek çıktı 750 yaklaşık üç katı sanırım ama oğlumda hiç bir bulgu yok buna dair doktor bir hafta sonrası için tekrar kan tahlili istedi bol su tüketmesi gerektiğini söyledi, etrafında yada kendi yaşayan ilk bu degeri yüksek çıkıp sonra düşen tanıdığıniz varmı ? Aksini düşünmek istemiyorum lütfen bize dua edin