elizberra4747 Merhaba ben burun ameliyatı olmayı düşünüyorum doktor kalın derili olduğumu bu yüzden daha sancılı bir süreç olacağını söyledi aranızda olan varmı yada pişman olan önerileriniz nelerdir?
Hernasipvaktineesirdir elizberra4747 ben oldum hiç ağrılı bi süreç değildi benim şükür. Sadece çok ödem ve şişlik oldu onlarda 4-5 ay sonra baya topladı güzel bi hal almaya başladı 1 yıl sonra iyice oturunca iyiki dedim 😃
Feraye_ elizberra4747 ah keşke bende yaptırsam eşim izin vermiyo çok çok istiyourm utaniyorum burnumdqn beni anlamiyo inşallah güzel geçer ameliyatının💐
elizberra4747 Hernasipvaktineesirdir ayy çok sevindim sizin adınıza rahatlattı bu mesajınız beni umarım benimkide öyle olur :))
maviummu19 Hernasipvaktineesirdir hangi doktora gittiniz hangi hastahane ve hangi şehir bende kasım ayında olmak istiyorum emzirme dönemim bitiyor araştırıyorum şuan birde fiyat bilgisi verirmisiniz
Hernasipvaktineesirdir elizberra4747 size tavsiyem pahalı falan demeyin gerçekten çok kaliteli bi doktora gidin çünkü burun geri dönüşü olmayan bi ameliyat kötü olursa hayatınız boyunca üzülürsünüz ola ki beğenmediniz yeniden pahalı dr a bile gitseniz revizyon burun ameliyatları 2 kat fiyat oluyor. O yüzden en başında çok iyi bi dr a yaptırın
elizberra4747 Hernasipvaktineesirdir kesinlikle buna katılıyorum fakat bulunduğum şehir çok büyük değil ama araştırarak alanında iyi bir doktorla görüştüm tabiki şansa bırakılacak bişey değil bakalım imkanlar dahilinde inşallah istediğim sonucu alırım
elizberra4747 ecelcin benimde ikna etmem zor oldu ama en son nasıl mutlu olacaksam öyle yapmam gerektiğine kendisini ikna ettim maddi açıdan zorlanacağınızı da düşünüyorsanız da devlet hastanelerinde de çok iyi doktorlar olduğunu duydum araştırarak öğrenebilirsiniz bence
ecelcin elizberra4747 ne güzel anlayışlı bi eşiniz varmış😌 benimkini ikna etmek için burnumu kırmam lazım
yaren14 Bende yaptırdım derim kalın benim de 2 seneye burnumuz oturuyor ince derili insanlara göre ama normal bi süreç yaşıyoruz ameliyat sonuçta 1hafta 10 güne toparlanıyor burun korkulacak bişey yok
elizberra4747 yaren14 deri kalın olunca daha sık kontrole gelmek gerekiyor dedi doktorum tabi yapmaya engel değilmiş inşallah güzel geçer teşekkürler
elizberra4747 ecelcin yaaa aslında ben sadece estetik görüntü için gittim doktorum burnumda kırık olduğunu da söyledi biz yeni öğrendik tabi sizde isterseniz öncesinde bi kontrole gidip detaylı bilgi alın belki bu sayede ikna etmek daha kolay olur
momas elizberra4747 8 yıl oldu neredeyse derim de kalındır sıfır acı hiç bişey hissetmedim eve çıkınca da acım olmadı. Korkulduğu gibi değil. Ben kapalı oldum burun diğerim kesilmedi. Annem ve kardeşim açık ameliyat oldu onların da acısı olmamış. Pişman değilim iyi ki olmuşum
elizberra4747 momas ayy çok sevindim adınıza içim nasıl ferahladı anlatamam inşallah bende aynı sonucu alırım