tahin ben de hala ayaktayım yarım saat uyuyup uyanıyor gündüz gibi. Bugün son uykusundan 5:30da uyandı 7:30-8 civarı uyudu 9′a çekmem mümkün değil dayanamıyor o kadar. :( cam açtım şimdi biraz serin üstünde sadece zıbın var, korka korka göğsüne falan baktım iyiydi güzel uyuyordu yarım saat sonra tık gözler fılsır fıldır