m_elisa Kızlar kızım yürüyeli çok oldu yaşından önce yürüdü ama biz yeni fark ediyoruz sağ ayağı içe basıyor neden olur çözümü nedir yardım lütfen
aysebb m_elisa 2 yaşına doğru düzelebiliyor genel olarak. Benimde 20 aylık kızım var yaşından beri yürüyor bir ayağı içine basıyordur hep şimdi azaldı baya hafifledi. Ortapedik ayakkabı, terlik giysin diyor doktorlar böyle durumlarda öncelik olarak
dnzzynpmom m_elisa ortepedi doktoruna götürün ve ortopedik ayakkabı alın düzelme olmaz ilerler önlem alınır ona göre ayakkabı tasarlanır öyle düzelme olur bilginiz olsun
emine5668 benim kizim 20 aylik ayni sekilde ice basiyor doktora goturdum 4-5 yasina Kadar duzelir dedi
EgemenAtam emine5668 Benim oglum da tam 2 yasinda duzelir dedi,vicci ayakkabilarina bakti ve yazin da bunlari giysin dedi😥Sicaklarda ayakkabi mi giymek zorundalar ya yok mu uygun sandalet vs bilginiz var mi?
m_elisa Teşekkür ediyorum arkadaşlar cuma günü randevu aldım götüreyim bi size de yazarım bakalım ne olacak ya korktum bu duruma ya bir şey olmaz demi
mutluubalikk m_elisa benim 28 aylık kızımda öyle sağ ayağı içe doğru basıyor geçenlerde götürmüştük ortoped doktoruna. Röntgen çekildi bir sıkıntısı gözükmüyor dedi
nisagokce m_elisa ortapedi doktoruna muayene ettirin gerek görürse ayakkabı veriyorlar gerçi yaşı daha küçük gerek de gormeyebilir