nisammmmmmm Allah allah o o yüzden miymiş ya bende şans eseri doğurduğumu öğrendim. Pazar günüydü doktorum gelmezse yatışını yapacaz diyordu ama bende sıfır ağrı sıfır sancı eşimde bir acile mi gitsek bu zamana kadar alttan muayenede olmadın açıklık bakarlar feln benim de kafama yattı sırf merakımdan gittim ve gittiğimde 8 cm açılmam olduğunu öğrendim doktor olmadığından başka bir hastaneye acilen sevk edildim ama bende hiç ağrı sızı sancı yok anlamamışım Bile bende bol bol yürüyüşe egzersiz squat a feln yordum başından beri düzenli yürüyüş yapardım ona yormuşum hastaneye zor yetiştirildim ve yarım saat içinde doğurdum sizin dediğiniz gibi o ağrıyı sadece doktor çocuğun saçını gördüm ıkın dediği yerde baskı şeklinde hissettim ve doğdu kızım