Hanımlar kızım 16 aylık. Hemen hemen 5 gündür vajinasında kızarıklık var ama böyle nasıl anlatsam bebek benek birleşmiş de kocaman kıpkırmızı bir alan olmuş gibi. Yıkadım her gün, pişik kremleri sürdüm ama yok geçmiyor. Bir de iki gündür o kadar kaşınmaya başladı ki yavrum poposunu yere sürüyor. Bezini açınca kanatacak kadar kaşıyor, bezi kapatmamı istemiyor. Doktara randevu aldım ama haftaya anca. Ne olabilir bu, nasıl geçer öneriniz ve mı? Uyuyamıyor kaşıntıdan kuzum. :(