Prensannesi22 Buraya giden oldumu. Hiç esım Askerı personel nasıl bı yer telefon cekıomu es goturulemez yermis
Asya011 Prensannesi22 görev yoğunluğu fazla değil ama ara görevler var gitmediğiniz daha iyi çünkü ilçe olduğu için tüm imkanlar yok denecek kadar az Allah sabır versin