doruk14 nidaq benımkıde 5 aylıkken oyleydı sımdı bazen uyanıyor 6 aylık olduk bazen dönük halde görürsem ben duzeltıyorum uyanmasın dıye ama alışana kadar bıraz uykusuz kalıyodun suan sekılden sekıle gırıyor uyurken