tospikannesi_ İlaç gibi geliyor her kelimeniz. Böyle bir ortamdan çıkıp bahsetmiş olduğunuz gibi bir ortamda kendinizi bulmanız sizin açınızdan yıkıcı olmuştur elbette. Yanlış anlaşılacak bir şey yok aslında evet herkesin kendi doğup büyüdüğü memleketi kendine özeldir, güzeldir ama bazı gerçekleri de kabullenmek gerekir. Sonuçta hakaret etmiyorsunuz, olanı biteni, gözlemlerinizi ve deneyimlerinizi aktarıyorsunuz. Sağlığınız, yuvanız yerinde olsun gerisi bir şekilde gelir. 🌸 Yani evet biz İskenderun, Arsuz, Dörtyol istiyoruz ama herkes istiyor. Zor gibi, yine de Allah’tan umut kesilmez, bakalım… 🥹