rozeeee Kiralar aylık talep ediliyordur inşallah? Eşyamız yoktu bu nedenle zaten eşya almak zorundayız biz. Bir de kira için toplu para çıkışı olmasa bari. 🤦🏼♀️ Abonelikler, nakliyat, eşya, depozito, kira vs. derken ipin ucu kaçıyor…
Bir de TOKİ’lerin doluluk durumu nedir acaba? Kolayca ev bulabilir miyiz? İlçeler belli olunca evini kiraya veren ev sahibi tanıdığınız olursa numarasını paylaşmanızı istesem destek olabilir misiniz? Bu kadar masrafa ek olarak emlakçıya da para ödemek zorunda kalmayız en azından. 🥺🙏🏻🌸