Oglum 3 gündür bu sekilde. Alerji mamasına geçtik ondan mı yapıyor pek istekli değil diye düşündüm ama sanki ellerini eskisinden daha fazla ağzına sokuyor gibi( diş mi diye düşünüyorum kaşıntı gibi) birdenbire sinirli sinirli ağlıyor sonra gülüyor. Asla gün içinde uyumuyor uyuyamıyor. Uykusunda cıglık atarak aglayarak uyanıyor birdenbire uyusa bile beş dk içinde.. gerçekten ne yapacağımı şaşırmış durumdayım diş diye düşündüm çaresine bakacağım inşallah ondansa ama çok yoruldum artık gerçekten…..4 aylık olacağız bu arada 2 gün sonra