Kızlar sizce yürüme arkadaşı gerekli mi alsam mı almasam mı kararsızım kızım 10 aylık ayaga kalkıyor yavaş yavaş sıralama başlayacak tek tük adımlıyor koltukta en iyi yürüme arkadaşı anne baba eli derler ya bilem
edim acaba sıralamasını ayağa kalkmasını yürümesini hızlandırır mı dedim bilemiyorum ne düşünüyorsunuz ? Aktivite masamız var bu arada