Öncelikle merhaba ilk bebeğim 2 ay 1 haftalık ilk doğduğundan beri hep 5 dkk 10 dkk tek meme emip doyuyor du hala da öyle bu zamana kadar toplasan 5 6 kere iki memeyi emiştir
Ebe tazikli sütün demişti
Birde memeye kavradıgı gibi çok hızlı vakumluyor bebeğim dinlenmesi de saniye bile sürmüyor emmesi çok hızlı acaba o yüzden mi kısa emme yapıyor sidikli bez gayet iyi kilosu da ayıma göre çok iyi hatta ben ısrar ediyorum emmesi için ağzını kapatıyor doydugu için sanırım ama şu 4 gündür emmiyor sonra memede kıvranıyor huzursuz oluyor onuda anlamadım