Kızım 3-4 gündür özellikle babasını görünce istediği bişey olmayınca o kadar ağlıyor ki (1 buçuk yaş) eşiminde annesi o küçükken sürekli sinir krizi geçirip bağıra bağıra ağlıyormuş ağlayan insana dayanamıyor, kızımda öyle bir ağlıyor ki tepine tepine onun zayıf noktasını öğrendi artık. Telefon aç diye tepiniyor sürekli 5 dkya bi ama sadece babasını görünce biz akşama kadar deli gibi oynuyoruz açtığımada bakmıyo , konuşuyo benimle geziyoruz gülüyoruz nasıl sarılıp uyuyoruz. Yine ağladı altını değiştirmek için yatırdım eşim odadan çıktı televizyonu yumrukladı kızım korktu neyseki unuttu. Ne yapacağımı bilmiyorum eşim içerde ağliyor ben burda kızım oynadı uyudu, abime beni götür dedim götüremem dedi. Kızım da travma kalır mı niye babasını bebek aç diye kodladı evden çekip gitmeli miyim bırakıyım telefonu izlesin sıkılır mı ne yapacağımı bilmiyorum