bsrakurt benim de oğlum 20 aylık birkaç gün sonra 21 aylık olacak yazdıklarınızın hepsi normal geldi bana kendinizi sıkmayın :) İsmine tepki veriyorsa, kelimeleri varsa, birkaç hayvan sesi çıkarıyorsa şu anda yeterli bir anda açılıyorlar zaten. Isırma huyu sık şekilde olmasa da nadiren oğlumda da var beni severken boğazıma sıkıca sarılıyor elleriyle yüzümü avuçlayıp bir anda sevgi gösterisi niyetine ısırabiliyor hemen bunun yanlış olduğunu dile getiriyorum gülmüyorum asla. 17 18 aya kadar sıfır ekransız büyüttüm sonrasında hayvan seslerini ve görsellerini öğrenmesi adına çocuklar için hayvan sesleri videoları var youtubeda onları beraber izledik ineği, kuzuyu, horozu ve daha birçok hayvanı bu şekilde öğrendi seslerini taklit ediyor dışarı da karga gördüğünde gak gak diyip anne bak karga diyor. Ayrıyetten taşıtları öğreniyorum adlı videolar izliyoruz ambulansı, irfaiyeyi, polisi, otobüsü öğrendi. Sizler de bu şekilde kontrollü olarak gelişim odaklı videolar izletebilirsiniz 😊