nurozturkk 21 günlük bebeğimin idrar kültüründe yaklaşık 1 haftadır escherichia coli üredi başına gelen var mı sanırım yarın yatış yapılacak
nurozturkk mamaisqueen merhaba yeni gördüm 1 hafta yatış yapıldı antibiyotik verdiler damardan şu an iyiyiz teşekkür ederiz 🥲