Bebekler sadece burnundan nefes alabildiği için bu konu hayli önemli. Benim bebeğim 3 haftalıkken bronsiolit oldu burnu tıkandı öksürmeye başladı ben daha birkaç defa yapmaya baslamistim serum fizyolojik uygulamasi, her beslenme öncesi temizleyerek duzeldi iyileşti.Tabi hastaneye gidince öğrendim bu bilgiyi