Ahdevefa Arkadaşlar eşim 1 sene bel ağrısı çekti sonra da ihmal etti Bu 3 haftadır ayağa bacağa vurdu doktorda gittik röntgen çekti sonuç çıkmadı belli olmadı doktor mr istedi orta derece ilerlemiş bi fıtık görüldü başından geçen biri var mı neler yaptınız
koruk Ahdevefa belimde bir tane fıtık var canım benim ayak topuguma kadar vuruyordu fizik tedavi bölümüne gittim direk sadece mr çekildi sonuç çıkınca fizik tedavi yapıldı esenler medipolde ücretsiz 30 seans gidebiliyorsun birde mega medipolde 30 seans aldım ve ağrı hiçbirşey kalmadı ama tabi dikkt ediyorum kendimde
susancikanbalik Ahdevefa anlattığınıza göre eşiniz ameliyatlık seviyede değil. Ben ameliyat oldum platin takıldı belime biraz tecrübem var:) Eşiniz fizik tedavi alabilir veya algolıji dr gidip iğne yaptırabilir o zaman ayağa vuran ağrısı geçiyor