Bol bacak hareketleri ve karın masajı yapın emzirdikten en az yarım saat sonra, ayrıca çok zorda kalmadıkça damla vermeyin, benim doktorum kendi öğrensin yapmayı demişti, ben iki veya üç kez kullandım sadece damlayı o da çok zorlanmıştı diye, hep bacak hareketi karın mesajı yaptım, şuan 3 aylık ara ara gene zorlansada çoğunlukla kendi yapıyor, doktor kontrolünüze gittiğinizde doktorunuz göstersin nasıl gaz çıkarılacağını