Kızlar normalde düşün tansiyonluyum (. 9/5 )
Ama sürekli tansiyorum 12 ye yükseliyor nabizim 120 falan oluyor bide aşırı başım agriyor bı salgına yakalanmisiz sanırım ne iyi gelir bilgisi olan varsa paylasa bilir mi yarın İstanbul’a ucagim var ertelemekte istemiyorum