esraveduru Merhaba. Kızım 4 aylık ve spiral taktırmak istiyorum. Doktorum en ideal korunma yönteminin spiral olduğunu söyledi. Fakat ağrılı bi işlem mi taktıran var mı?
anneann esraveduru birkaç dakiak sürüyor ağrısı yok denecek kadar az sadece takıldıktan sonra hafif bir sızlama oluyor adetliyken taktırın
beybitolat esraveduru ağrı yok canım sadece bi sinek ısırığı gibi bişey oluyo tam yerleştirilirken oda saniyelik
esraveduru birbebis_ neslihanada anneann Hiilyuss Teşekkür ederim yanıtlarınız için. Peki anestezi uygulanıyor mu işlem sırasında
mlskgn neslihanada merhaba bende taktırmak istiyorum adetimin birinci günündeyim ebemiz üçüncü günde takıldığını ancak bir gün önceden kan vs alındığını söyledi bu tarz işlemleri yaptınız mı yoksa direk gider gitmez takıyorlar mı
asaf3467 esraveduru iki ay önce taktırdım önceden iki kere taktırmıştım ana sağlıkta canım acayip yanmıştı şimdi doğum yaptığım doktora taktırdım ole korkuyordum ki gerçekten hiç canım yanmadı korkmayın
sek_kahve esraveduru korkulacak bir şey yok, takılırken hafif bir rahatsızlık hissi oluyor neticede oraya bir şey takılıyor o esnada. Takıldıktan sonra da adet ağrısı gibi bir ağrı oluyor o da birkaç saat yani en fazla. Sonra geçiyor.
mamylatte esraveduru cok kısa sürüyor ve agrolı değil şöyle diyim nprmal doğum yaptıysanız eğer açıklık muayenesi daha zor sprail taktırmaktan yani
aybarsmomyy Ben henüz adet olmadım ama taktırmak istiyorum özelde yaptıran var mı hiç ve devlette hemen gidince oluyor mu