Arimayaa hangi hat ise bir şubesi ile görüşün, yıllar önce başıma gelmişti. Benim kullandığım hat babamın üzerine kayıtlı idi, devralmak istiyordum ama farklı şehirlerde idik. Şube ile görüştüm, babamdan yani hat sahibinden devir için ıslak imzalı onay belgesi, kimlik fotokopisi filan talep etmişlerdi, babam onları şubeye faxlamıştı o şekilde devir yaptık. Çok uzun zaman oldu, prosedür degişmiş de olabilir tabii ama bence bir şubeye gidip konuşsaniz yardımcı olurlar.