Forum da gezerken sakral gamze başlıklarını sürekli görüyordum . Az önce yine gördüm . İçimden de ne tuhaf hastalıklar var . Rabbim şifa versin diyorum . Ben de Google dan bi bakayım neymiş derken bi baktım bende olan çöküntü .
Ve yıllardır benim orada bir tuhaflık olduğunu biliyordum . Hatta ağda yaptırdığım dönem bile elemanlar farkedip aa ilk defa görüyorum diyordu .
Ne gibi etkenleri var acaba kıllanma ben şekli vs durumu yok ben de