AslanKadini_ Bende beyaz tenliyim ve inanın anlamadan her yerimde morluklar oluşuyor. Sırf bunun için doktora da gittim tüm vitaminlerim düşükmüş doktor bundan da olabilir dedi. Hatta lazere giderken , her ay kız diyordu abla sana noluyor böyle hep bir yerlerin mosmor geliyorsun. Eşime de diyordum , kız şiddet gördüğümü düşünecek diye. Hatta geçen gün oğlumun futbol topu ile eşimle voleybol oynadık, kolumun iç kısmını atsam şok olursunuz anında morardı. Aynı şekilde oğlum da beyaz tenli hemen morarıyor