hilalella bizde de tam tersi kahvaltısını iyi yapmıyor işte severse diğer öğünleri güzel yiyor 14 aylık şuan isteyerek bi kaç kez ağzını açıyor sonra açmıyor kitaplara bakarak yemeye alıştı bende mecbur öyle yediriyorum ama bizimde kendi eline salatalık elma armut bisküvi tarzı şeyler verince yiyor sadece diğer şeyleri ben yediriyorum hep yavaş yavaş kendi yemeyede alışsın istiyorum ama yemeyince de mecbur ben yediriyorum yine zaten zayıf bi bebek