Sanırım psikologa gitmeliyim 33 yasındayım , 20 aylık bebegim var ve 5 aylık 2 erkek evladım var, 20 aylık olan asırı hareketli ve oyuncakla oynayan yok suan 3ay annemde kaldım 40mızdan sonra ama inanıllaz yoruldum cok sinirliyim cocuguma artık güzel davranamıyorum , bir çocuk neden oyuncakla oynamayıp baska seylerle ugrasır , yada suan zamankı cocuklar mı cok hareketlı ,annem siz boyle degıldiniz diyor ben iyi değilim benim gibi olan varmı ben neden bu kadar tahammülsüz ve sinirli oldum , uyumlu ve sakin bir insandım yaa kendime de zarar vermekten korkuyorum öneriniz varsa açığım psikilog dışında cidden sakin kalmayı öyle çok arzuluyorum ki bu günlere üzülerek hayıflanarak devam etmemem lazım cocuguma kendıme zarar verıyırum ya :((((