doruktum Bebeğim 13 aylık ve doğduğundan beri emerken uyuyo, asla sallama veya başka bir şekilde uykuya geçmiyo memeyi bıraktıktan sonra uykuya geçişi nasıl yapmalıyız tecrübeli annelerim yardım edin
annekadin21 doruktum bende böyleyim. Oyuzden meme öyle birlikte pis pis yapıyorum.yavas yavaş ona geçmek icin