aysglskaaaa Arkadaşlar çocuğumun kulağındaki ateşi ölçüyorum 38.2 çıkıyor başını ölçüyorum 36.9 çıkıyor ne yapacağımı bilmiyorum ilaç vermeli miyim ilaçta veremiyorum çok zorlanıyorum önerilerinize açığım
Zumraaa aysglskaaaa ateş ölçersiniz temassız sanırım .Kulaktan ateş ölçerler çok doğru ve net sonucu veriyor .Tavsiyem edinmeniz
AnneBebek- aysglskaaaa alından temassız ölçerlerde mesafeyi doğru tutmazsanız ateşi düşük gösteriyor alına biraz daha yakınlaştırıp tekrsr ölçün muhtemelen bebişinizin ateşi yüksektir
Ffak aysglskaaaa valla benimde alından ölçen cihazımda ateş göstermiyordu ama ben anne olarak anlıyordum ateşi olduğunu sonra şu kol altından olanlardan komsudan istedik 40 derece ateşi varmış meğerse allah korusun cihazlar güvenilir olmayabiliyor
aysglskaaaa Tatlican ilacı tükürüyor hiç bir şekilde ilaç içmeyen bir bebek ateş düşürücüyü zorla içiriyorum genellikle damar yoluda bulamıyorlar
aysglskaaaa Zumraaa her tipten ateş ölçerim var zaten belirttim kulaktan farklı alından farklı çıkıyor hangisini baz almalıyım anlamında aormuştum
Zumraaa aysglskaaaa en güvenilir ölçüm makat ve kulaktan ölçerdir .En hassas ölçüm yapan noktalar olduğundan bunları tavsiye ediyor genelde çocuk doktorları
derya_guzeee aysglskaaaa koltuk altı doğru sonuç veriyor ama başı sıcaksa eğer boğaz enfeksiyonu var demktr