metinaras1 23 aylık hiç açmadım.Hiç ihtiyaç duymadım zamanımız dolu dolu geçiyor.Evimizde normalde de hiç tv alışkanlığı yok zaten.çok zorlanırsam kontrollü bi şekilde 30 dk zamanlara bölerek açabilirim ancak ama zannetmiyorum.Konuşması çok güzel uzun cumleler halinde konuşuyor şuan.Renkler,şekiller,her türlü meyve sebze,hayvanlar ve ses taklitlerini,Gezegenler,doğadaki nesneler,1′den 10 kadar sayıp rakamları tanır.Organların isimleri ve yerleri ile birlikte bilir.İngilizce kelimeleri var onlarıda bi süredir ögretmeye basladık.Tv etkilemez artık pek kontrollu açsam ama gerek duymuyorum.Evde tv alışkanlığımız yok zaten bizimde..Geceleri film izlemek dışında.