Hanımlar 3 gündür oğlum yatak odasına girmiyor. Yani girmiyor derken uyumak için girmiyor. Önceden uyucaz dediğimde beni kendi oraya götürür yatağa çıkar derdi. Şimdi katılarak ağlıyor çığlıklar atıyor. 20 aylık. Ne gündüz ne gece asla orada uyumak istemiyor. Salonda, kendi odasında benim kucağımda olacak şekilde uyuyor. Uyumak istememe değil bu yani başta uykuya direnmek için mi girmiyor diye düşündüm de, uyumak istiyor ama orada değil. Neden böyle oldu bir an da başına gelen var mı? Geçici bir süreç mi zorlamalı mıyım daha çok travma olmasın çocukta yatak odası gerçekten o kadar üzülüyorum ki ağlıyorum şuan sinirlerim çok bozuldu neden böyle oldu çok saçma bir davranış gibi geliyor anlam veremiyorum