Kızlar Allah razı olsun sizlerden
Kızım emmiyor nede biberon tuttu
Çoğu anne bana yardımcı oldu
Lansinoh önerdi ve bugün aldım mamada Aptamil pronutra aldım hipp combiotik sma combiotik aldım içmedi tadını Aptamil içti ama daha şekerliymjs yapay zekadan sordum.
2 ölçek kendisi içti o kadar mutlu oldum ki dün çok ağlamıştım besleyemiyorum diye elhamdülillah hepinizden Allah razı olsun ne dileğiniz varsa kabul olsun inşallah bebeklerimiz güzelce doysun sağlıklı büyüsün Inslaah