25 aylık kızım bugün 10 gündür aklımda olan tuvalet eğitimine ciddi bir şekilde karar verdim
Hazır olduğunu düşünüyorum erken mi bilmiyorum tecrübeli annelerin fikirlerine ihtiyacım var
Merdiven rahat İnip çıkıyor
Komutlarımi alıyor
Yeni konuşmaya başladı
Çiş demeyi öğrendi
Kaka ve çiş yaparken yada yaptıktan sonra bezini gösterir bez getirir önüme yatar
Tuvaletin tuvalete yapıldığının bilincinde gidelim mi dediğimde hayır diyor
Küçük lazimlik aldım çişi geldiğinde (bezli iken)otur dediğimde oturuyor
Hazır olduğunu düşünüyorum ben bezi çıkarttım bugün ikindin vakti iki defa yere yaptı ama yaparken çiş diye endişeleniyor normal bence fikirlerinize ihtiyaçim var kızlar