Daha çok başındasınız belki diştendir ,kucak istiyordur biz 6 .ayda anca rahatladık çünkü o zamanlar herşey ilgisini çekmeye başlıyor ,bakın zaman o kadar hızlı akıyor ki bir bakmışsınız kocaman olmuş benim bebeğim şuan 8 .ayda ilk beş ay çok çektim ama o kadar özledim kii o zamanlarını aklıma geldikçe ağlıyorum daha dün gibi ne ara 8 aya geldik hiç bilmiyorum