incer
Yok benimki sakin değil inmeye çalışıyor ediyor da ben biraz inatçıyım, bikeresinde ninniyi bayaa sesli açmıştım öyle daha hızlı geçmişti uykuya bide öyle deneyin. En en önemlisi sizin sakin olmanız eğer siz sakin değilseniz çocuğunuz da sakin olmuyor ve uykuya daha zor geçiyor.