Benim de kızım 4. Ayından beri sürünüyordu çok erken emekledi herkes 9 ayınca yürür bu dedi ama maalesef ki öyle olmadı yaşını aldı yürür herhalde dedim yine olmadı 13ü doldurdu yine olmadı artık umudumu kestim çok hevesliydim çünkü sonra 14. Ayında birden pat diye yürüdü 2 haftadır yürüyor ama canıma okuyor elini tutmadan her yerde tek yürümek istiyor düşe kalka perişan oldu 😭😭😭