Oğlumla oyun oynuyorduk iki kolundan tutup salladım iki kere sonra babası kucağına aldı ağlamaya başladı kesin koku çıktı dedik hastaneye gittik sol kolu dirsek çıkmış Dr yerine oturttu eline bişey almaya kullanamıyordu ilk defa başıma geldi kendimi çok kötü hissediyorum yaşayan varmı bunu napabilrim acıyo kolu gene uyudu ama nasırınca acıyo