dileminiz olmaz merak etmeyin ilk 45-50 gün fark etmiyorlar akılı hızlı gelirse zorlanabilir zorlanacak olursa da önce bir kaç dakika Biberon verin açlığı hafiflesin sonra emzirin ben bir sorun olacağını düşünmüyorum ilk zamanları algılamıyorlar benim oğlum da öyle şu an 68 günlük başlarda çok zorlandım meme ucu yok bebeğim de erken doğdu sağıp verdim arada tutturdum baktım bahşedemiyorum emzir dağ yıka temizle bir dakika dinlenemiyorum bir süre silikon uçla emzirdim 2 hafta sonra meme ucum çıkınca kendisi aldı zaten