Merhaba anneler. Kızım 7 ay 17 günlük oldu. Sol göğsümden çok süt geliyor, nerdeyse sol göğsümün iki-üç katı fazla geliyor. Bu sebeple de sol göğsüm büyüdü sağ ufacık kaldı. Sağ göğsümden nerdeyse süt bitecek. Sağ taraftan çok az emiyor ve rahatsız olmaya başlıyor tek taraftan doymadığı için. Ama sadece sol tarafı emdiğinde doyabiliyor. Acaba sağ göğsümün süt üretimini arttırmam için ne yapabilirim? Görüntüsünden de rahatsız olmaya başladım, eskiden fark çok belli olmuyordu ama iyice belirginleşmeye başladı. Biliyorum çoğu kadın yaşıyordur bu durumu ama aradaki fark fazla bariz bir şekilde belirgin...tecrübeli anneler cevaplarınızı bekliyorum... ve emzirme dönemi bitincede böyle mi kalacaklar?