Endegerlimoglum yani doktorun yaklaşımı çok hoşuma gitmedi açıkcası yarıda bırakabilirim demek rahatsız edici. Zaten enfeksiyon varsa hiç başlamamasi gerekir. Diş ve kulak birbirine zaten çok yakınlar. Her şeyde bi hayır vardır, belki bu süreçte daha iyi bi doktora denk gelirsiniz.