Bebeğim 15 günlük ve sarılığımız mevcut ne yazık ki ne kadar emzirsemde sarılığını düşüremiyoruz.. doktor mama takviyesi almam gerektiğini söyledi 3. Günümüzden beri hipp kullanıyoruz daha az mama takviyesi veriyordum ama doktorum her emzirme sonrası 45 dakika sonrası peşine mama vermem gerektiğini söyledi 15 günlük olduk hala doğum kilomuzu. Sadece 100 gram üstündeyiz belki sütüm çok yaramıyor ama en azından mama takviyesini iyi bir şekilde yapabilirim diye arayıştayım önerdiğiniz bir mama var mı ?