Kızlar bugün 2ay aşılarımız vardı sabahtan olduk geldik sonra emzirirken beni hıçkırık tuttu hıçkırınca bebeğim ağlamaya başladı ona korktu sandım ama ağlaması değişikti daha önce hiç öyle ağlamadı içini falan çekti hep sonra aynı ağlama devam etti gün boyu aşıdan zannettim bezini değiştirirken karnına masaj yapayım dedim belki gazı vardır Allahımmm davul gibi olmuş tabiri caizse o değişik ağlamamız gazdanmış. Hep gazımız vardı bugün niye bu kadar aşırı ki diye düşünürken sabah portakal suyu içtiğim aklıma geldi sanırım ondan oldu ara ara portakalı yiyordum aslında ama 😥 sonra acile gittik orda lavman yapıldı çok şükür sonra rahatladı biraz. Röntgenine baktım da acayip gaz dolu şükür o değişik ağlama kalmadı ama iç çekmeye devam ediyor 😥 doktora önerebileceği şeyleri sorduk gaz için mommy’s bliss gaz damlasını önerdi güzel geri dönüşler alıyoruz dedi kullanan iyi gelen gelmeyen var mıdır acaba?
Size tavsiyem portakal suyu içmeyinnn 😑😑