2prensannes2 annede de çıkarsa doğal yolla değil tedaviyle bebek sahibi oluyorlar, bebeklerin sağlıklı olması adına.
Sadece babada çıkarsa çocuklar en fazla baba gibi taşıyıcı oluyor, sonraki nesillerin dikkat etmesi bunun bilincinde olması gerekiyor.
Anneye yinede genetik testler yapılıp başka sorun olabilir mi diye de bakılıyor tedbiren.