EypMom tubaulus philips bizimki çok memnunum geçen ay annemde aldı aynısından oda çok memnun hazne dolu olsa bile çok güzel çekiyo
alpmoms94_ tubaulus bosch şarjlı katlanır süpürge çok memnunum inanılmaz toz çekiyor eko modda bile halıyı dövüyor resmen
ecrinnigar tubaulus Philips marathon çok iyi diyorlar benim ablamda kullanıyor o da memnun, ben de alırsam onu almayı düşünüyorum. Benim süpürge de gücü düştü iyice çekmiyor artık