cokbilmismom atarepla ben normal klasik olanını aldım çok memnunum bebeğim çok seviyor. 13 aylık suan 1 yaş hediyesi olarak aldık.Tek kötü yanı gölgeliği hiç bir işe yaramiyor ve sepeti yok bu çok önemli benim için sepet sipariş edeceğim.
Minel-inannesi atarepla 4in1 katlanmayan modeliyle düz scoterini aldim. Aldığım en güzel ürünler listesinde başı çekiyolar.
ikiekmekaldimevegidiyorum Biz açılır kapanırdan aldık birkaç ay oldu şu an için çok memnununuz kızımda çok severek biniyor açılıp kapanması zor demişlerdi ama aç kapa yaparak zamanla düğmeleri yumuşuyor daha kısa sürede kapanıyor çok yer kaplamıyor
atarepla ozkaraday Baby plus da iyi diyorlar ama senelerce kullanacaksa da kötüsünü almaya gerek yok bilemedim ya