gizememre Ay ne zormuş kızlar çok uğraştım eldeki imkanlar ile bu kadar oldu inşallah arkadaşım beğenir 🥰
birerkekbirkizannesii gizememre senin gibi arkadaşım olsa sırtım yere gelmez herhalde arkadaşın çok şanslı hem emek vermişsin bu bile çok güzel olmuş demeye yeter
gizememre birerkekbirkizannesii ay ben çok değer veririm arkadaşlarıma mutlulukları beni mutlu eder 🥰 teşekkür ederim 🥰
gizememre forumgurmesi hahdhhs evet kız ya mavi den kalmadı onu yapmış bulundum 😂 içi orman meyveli krem şanti pembe yani 🥰