birerkekbirkizannesii Kızlar biz tadımlara başladık da bugün ilk defa tatlı patates verdim havuç tadımnı bitirdik, ama ben iyilik mi alerji mi anlayamıyorum alerji olsa bütün vücutta olur değil mi bu sivilce gibi ve çenesinde de bir tane var.
quence birerkekbirkizannesii herhangi bir şeyden olabilir alerji gibi durmuyor. Alerji dahi olsa besin keseceğiniz seviyede bir belirti değil içiniz rahat olabilir 😊
aycingozuacik birerkekbirkizannesii alerji bı çünkü etrafı yayvan yayvan kızarıklık var isilikte sadece kırmızı nokta nokta sivilce oluyor minicik minicik ama alerjide böyle iri etrafı kırmızı oluyor ben hem kendimden hem oğlumdan biliyorum. Ama tabiki yinede doktora gösternemizde fayda var. Her vücut aynı tepkiyide vermeyebilir.
birerkekbirkizannesii momas çenesinde sadece bir tane var ama tatlı kabağı yemeden önce de ara ara böyle şeyler oluyordu havaların isinmasiyla birlikte o yüzden ayırt edemedim hiçbir şey vermediğim gün de çıktı vücudunda ama sonradan geçti bunu yaşamamış olsam alerjileri de anlayamadım ki
renginhaki Yüzüstü çok fazla duruyorsa ona bağlı da oluşmuş olabilir.benim kızım 6 aylık sürekli yüzüstü pozisyonuna dönüp öylece kalıyor dakikalarca . Sondasında bu şekilde sivilce tarzı kızarıklıklar oluşuyor. Bence sizinki alerji gibi durmuyor.Ayrıca ağız etrafında bu dönmede sivilcelenme oluşması normal .hem tükürük salgısından hem de sürekli ağıza birşey götürmesinden kaynaklı tahriş olur.
birerkekbirkizannesii quence Canım çok teşekkür ederim aynı şey tadımlarına devam ettik zaten hiçbir şey yapmadık havalar serinlemeye başladı çocuğumun vücudu düzeldi büyük bir ihtimal sıcaktan
birerkekbirkizannesii aycingozuacik ay çok teşekkür ederim ya ama alerji değilmiş o gün tadım yaptığım şeyi devam ettik 2.03 gün daha herhangi bir alerjik reaksiyon yaşamadık havalardan dolayı büyük bir ihtimalle çünkü havalar sıcakken çıktı ek gıda döneminde değilken de çıkmıştı tadım yapmadığımız gün de vardı aynısı havalar serinlemeye başladı burada çok şükür kayboldu