Kızlar doğum yapalı 3 buçuk ay oldu son 3 haftadır yoğun bel ve kasık ağrısı yaşıyorum artık çok yoruldum bu nasıl geçeçcek en son tomografi çekildi ağrıdan ötürü Pelvikte sıvı gözüktü doktorlar bi sorun olmayacağını söyledi ama ağrı hiç durmuyor bunu yaşayan oldu mu nedir neden olur nasıl geçer lütfen bilgi verilir misiniz